Dlouhe rozsveceni zarivek

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 22:30:09 CET 2012

 19.1.2012, 22:24:48

Zmena geometrie trubky (prumer 38 -> 26 -> 18 mm), snizovani obsahu
rtuti a jeji nahtada amalganem. To vse se projevuje, bohuzel
nepriznive, na podminkach zapalu.
Jeste jedna poznamka. Zarivka zapaluje lepe, kdyz je blizko trubice
velka kovova plocha, nejlepe uzemena, napr. plechove teleso svitidla,
V plastovem svitidle bude zapal stejne zarivky horsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz