Dlouhe rozsveceni zarivek

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 19 22:30:04 CET 2012

> No a to nie je dostatocne padny dovod prave pre elektronicky
> predradnik, ktory to vykompenzuje vyssim zapalovacim napatim a
> schopnostou sa prisposobit vacsiemu rozsahu impedancii (teda za
> predpokladu, ze je na to stavany)?

Hmmm...technicky je to skutečně tak (teoreticky). Pádný důvod to tedy po
této stránce je, ale pořád ne dostatečně. Hledal jsem (docela výjimečně,
jinak vše řeším vlastními silami) spíš nějaké hotové a snadné řešení
typu "zkuste startér pro nižší/vyšší výkon" apod...

Já se kromě toho strašně nerad podřizuju čemukoliv, co vymyslí nějaký
globalizátor, SESR a jakékoliv podobné existence.

Ještě mimo téma: co to děláte s kódováním, že se to vždycky tak rozhodí?
U první odpovědi jsem to opravil, teď už se mi nějak nechce. Hlavičky
ode mě jsou snad v pořádku, nebo ne?

---
Jirka