Tzv regenerace NiMh?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Leden 18 09:23:33 CET 2012

Pokud nejsou clanky vyschle a nejsou zkratovane perforacema separatoru
tak v podstate neni zadnej duvod aby se clanek nedal zregenerovat
alespon na nejakou prijatelnou uroven.

Bohuzel nejcastejsi pripad je prave, ze proroste separator - pozna se
to, ze je clanek na nule. Da se to vybojem odpalit, ale je to jen
kratkodoba zalezitost.

Tim cyklovanim se meni struktura elektrod - da se tim i pak ovlivnit
jake bude mit clanek Ri.

S pozdravem
Radek Vicek