bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 12 12:40:46 CET 2012

To se oficiálně řeší tak, že se palivo "dodaní" (zaplatí se spotřební
daň). K tomu samozřejmě příslušná evidence výroby/spotřeby apod. šílenosti.

Viz související tzv. zákony. Mělo by se tak postupovat třeba v případě,
když někdo s chrochtomotorem jezdí na rostlinný olej...

Jinak je to ukázka, kam až zlodějna zvaná výběr daní může zajít. Snažíš
se být nezávislý a nezúčastnit se Systému?

Hned tě sejmeme.

---
Jirka