FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 11 21:23:19 CET 2012

Skusil som to teraz s Br na yom, posledna verzia, na ktoru si upozornil.
Mam tu len obstarozny FT232AM :-) FTDI driver tiez obstaroznej verzie
2.2.4.0 z 27.6.2007. Postup vykradnem z tvojho mailu :-) a nieco
doplnim, meriam iba RTS.

-pichnem prevodnik do USB portu
RTS -7V
 > - pustim Braya, nastavim prislusny COM, nastavim trebars 9600 baudov,
ziadny handshake, stlacim Connect
RTS -7V
 > - kliknem na DTR aj RTS, aby sa "rozsvietili", na danych vystupoch
teda nameriam nieco ako +8V
RTS +7V
 > - bez toho aby som klikol na cokolvek ine (menovite Disconnect),
prestavim baudrate trebars na 19200 baudov
RTS -7V, RTS v terminali svieti nadalej <<<--- chyba
-teraz kliknem RTS, prestane svietit v terminali
RTS -7V (ostava, ale uz zodpoveda kontrolke v terminali)
-teraz kliknem RTS, opat sa rozsvieti v terminali
RTS +7V
-kliknem disconnect
RTS -7V

Vyskusal som to aj porte PCI karty MosChip Technology (4x serial, 1x
parallel), Driver Version: 2.0.0.7

Sprava sa to uplne rovnako, az na napatove urovne +/-10.5V :-)

Zacinam to vidiet tak, ako som pisal tu:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-January/408997.html
S tym, ze Br na y si tiez nenastavuje pri zmene BaudRate _aktualne_ hodnoty
riadiacich signalov. Zbastlim si jednoduchy program, dam vediet.

miro