FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 11 16:34:20 CET 2012

Ozaj a nie je problem v tom, ze SetCommState volate vzdy s
DCB.fRtsControl = RTS_CONTROL_DISABLE, ale prave v momente zmeny
rychlosti je aktualny stav RTS uz zmeneny predchadzajucim volanim
EscapeCommFunction na opacnu hodnotu? Potom je jasne, ze ho
SetCommState s DISABLE opat zhodi. T.j. mali by ste mali by ste
nastavovat DISABLE alebo ENABLE podla aktualneho stavu, ktory
potrebujete v momente zmeny baudrate mat. To iste s RTS.

miro