OT: bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

Středa Leden 11 10:22:06 CET 2012

No videl jsem v televizi nejaky porad (tezka drina ?) a tam do toho
sypali ukrutny sajrajt, spis zivocisny odpad...
Kukurice a tak je spis spalovana jako biomasa, ne? I kdyz taky mozna
dobre hnije.
Jeste by me zajimalo - tim se topi a dela se para, turbina atd... nebo
je primo motor/turbina na ten plyn? Topeni pak odpadnim teplem nebo bud
elektrina nebo topeni?