picaxe a usb-serial pøevodník - vyřešeno

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Leden 10 19:56:11 CET 2012

Zdravím,

jak už to tak v životě bývá, chyb bylo nakonec více.

Jedna ze ZÁKLADNÍCH - nepřipojil jsem nikam reset, protože jsem netušil, že
použitý čip jej má vyveden (18X) - ty co jsem používal před tím ho neměli.

Použitý převodník je nějaký divý - resp s ním to nefunguje, funguje to sčipem
PL2303. Takže si koupím ten.

Díky za podporu.

Zapik