Dekodér PAL na RGB

Zdenek_Z zexy na centrum.cz
Úterý Leden 10 17:46:27 CET 2012

Ano, přesně k tomu pomalu docházím také, pokud si namaluji blokové
schéma v analogové variantě, tak těch různých již těžko sehnatelných
Philips obvodů a rozličných tlumivek mě odrazuje. Takto by se to smrsklo
na malé mcu pro konfiguraci a poté video dekodér + video enkodér a
krystal 27MHz. Navíc takové řešení nemá problém i s NTSC, H a V
synchronizační výstupy obsahuje též.

Zdeněk