Dekodér PAL na RGB

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Sobota Leden 7 18:15:35 CET 2012

Jeden z vystupnych formatov je cisty RGB, takze par odporov a mame RGB
videosignal. Ziadny obvod s analogovym vystupom sa mi totiz nepodarilo
najst. Ano, take co potrebuju tu oneskorovaciu linku. Ale to uz je podla
mna jednoduchsie vymysliet bizuteriu okolo tohto dekodera s digitalnym
vystupom...

Jaro