Modbus?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Leden 9 15:44:49 CET 2012

Mé skromné znalosti z práce s ModBus.

1 - rozložení informací v registrech si každý volí dle sebe a neexistuje
standard na nějaký popis obsahu a struktury. Zařízení, se kterými jsem
se setkal to neřešila, maximálně tak, že pokud nebyl konkrétní registr
definován, odpověd byla chybová ve smyslu, že takový registr neexistuje.

2 - pár sw. co jsem potkal to realizovaly obvoláním všech možných
"slave" na RS-485, kdo neodpověděl, nebyl.

Oja