Modbus?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pondělí Leden 9 15:28:28 CET 2012

Mam par dotazu k  implementaci protokolu modbus nebo spise reseni nekterych veci s timto protokolem spojenych.
Hledal jsem protokol pro stahovani dat z nekolika mericich modulu (teploty, tlaky, U/I) po RS-485, nakonec jsem vybral modbus. S implementaci nebyl problem, celkem mi to chodi ( RTU i ASCI ale ten nechci pouzivat), ale porad mi neni jasnych par veci.

- trochu mi chybi moznost dotazat se zarizeni jake registry obsahuje a k cemu jsou zkratka pripojim se notebookem na RS485 a poslu zarizeni dotaz a ono praskne co umi. Sice mam par napadu jak na to, ale zajima me jak to resi jini.
- podobne mi chybi moznost jednoduchym dotazem zjistit jake zarizeni jsou na lince, Broadcast 0 v modbusu je pokud se nepletu bez odpovedi.

PB