OT: VF ablace srdce

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Leden 8 10:12:22 CET 2012

>To se Vam teda divim, ze vam to nevadi. Ja mam arytmii jednou
>za cas nebo vetsinou pri nemoci a tak  neprijemny pocit jsem nezazil.

Norma je az 6 extrasystol za minutu - tedy statisticky kazdych 700 tepu v
klidu 1 vadny -  to neni percentuelne tak spatne - opravdovy problem je kdyz
i toto normalni mnozstvi pacient vnima spatne -protoze lecit zdraveho
cloveka leky, ktere maji male ale nenulove negativni vedlejsi ucinky je
rozumove - blbost - ale on zase, ac dle definice zdrav - realne trpi  -
slozite....

V otazce tehchto nezavaznych arytmii - stejne jako v otazce svalovych
fascikulaci - je to vetsinou  tak , ze pacient se leta letouci vysetruje
horem spodem beze horcik, draslik , selen zinek, vitaminy A, B2, B6, B12, -
vsechno bez efektu - vyresi se to vetsinou vekem - <omluva za cynismus>
prichodem zavazne choroby, ktera tyto nezavazne priznaky v mysli pacienta
prekryje  </omluva za cynismus>

Zdravi Petr Kubac