ARM STM32 - program v RAM

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Pátek Leden 6 04:29:39 CET 2012

SWIM je iface jen pro STM8 (8-bitovy nastupce ST7).

SWD je dvoudrátový JTAG v konfiguraci point-to-point a nemá vuci JTAGu pro
ladeni SW zadne omezeni. Je to std. periferie od ARMu.

Co se umisteni v RAM tyce, není problem všechny soubory (.code) umistit v
segmentu RAM, lepe ale hledat linker soubory ve std.periph. knihovne nebo v
toolchain demech.
Nezapomente premapovat vector table v NVICu a upravit SP, pokud prepinate
mezi bootloaderem v FLASH a kodem v RAM.

Tomas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Thursday, January 05, 2012 11:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: ARM STM32 - program v RAM

Tusim tu niekto pred par dnami pocital, ze taka FLASHka toho najblbsieho
PICu vydrzi pri pravidelnej masazi par rokov. A ten isty clovek aj z
vlastnej skusenosti dosvedcil, ze to tak funguje a ze wear-out je to
najmenej coho sa vyvojar moze obavat. Skor by som mal pri takej intenzivnej
praci obavy o svoje zdravie - trebars stuhnuta chrbtica, bolave zapastie,
cervene oci alebo nespokojna manzelka

:-)

J.S.

2012/1/5 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Mne by trebars stacilo, keby sa dalo ladit inkrementalne, t.j. ze by sa
pri ladeni nejakej funkcie prepisobvalo len obmedzene mnozstvo FLASH.