ARM STM32 - program v RAM

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 23:02:38 CET 2012

Tusim tu niekto pred par dnami pocital, ze taka FLASHka toho
najblbsieho PICu vydrzi pri pravidelnej masazi par rokov. A ten isty
clovek aj z vlastnej skusenosti dosvedcil, ze to tak funguje a ze
wear-out je to najmenej coho sa vyvojar moze obavat. Skor by som mal
pri takej intenzivnej praci obavy o svoje zdravie - trebars stuhnuta
chrbtica, bolave zapastie, cervene oci alebo nespokojna manzelka

:-)

J.S.