Nekolik silnoproudarskych dotazu **

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 5 09:48:13 CET 2012

Na obecnou otazku zda to lze je urcite mozne napsat, ze ano.

Zasadni problem je to, ze zatim na trhu nejsou (myslim tak, ze si
pujdete vybrat lustr do prvniho kramu) osvetlovaci telesa urcena pro
LED. V nejlepsim pripade ted narazite na nejaky redesign stavajiciho
zarovkoveho nebo zarivkoveho svitidla.

Od toho se to cele odviji. Pokud vidite LED nahradu za klasickou
zarovku/usporku do patice E14 tak to proste nemuze fungovat. Bud je
vyrobec ferovej a osadi vyrazne mensi prikon aby se to uchladilo a nebo
dodrzi prikon a sviti to odpovidajicim zpusobem, ale za pul roku na tom
zacnou ty LED odchazet protoze se to prehriva - zvlast pokud to nekdo
zavre do lustru, kde nemuze cirkulovat vzduch.

Takze az se budou delat svetla, jejichz soucasti bude nejaky chladic a
budete menit primo modul LED - treba jako se instaluje CPU do boardu -
proste namazat pastou a zaklapnout do patice tak tomu zacnu verit a
pouzivat to.

Ano 10x mensi prikon je scifi - muzete pocitat cca 2/3 zarivky pri
pouziti jako smerove svetlo.

Ja budu v lete osazovat LED osvetleni na lod, ale svetla si vsechny budu
delat sam a chlazeni bude vyreseno spojenim s ocelovym plastem lodi.

Radek Vicek