ARM STM32 - program v RAM

Čtvrtek Leden 5 06:39:06 CET 2012

U ARM je to asi mensi problem, ale s vyvojovymi prostredky free je to
trosku spatne - resp. se s nimi pracuje dost slozite. Ale yagarto tools
+ eclipse + J-link (tady je trosku potiz s free....) pripadne OpenODB
(to jsem zatim na CortexM3 nezkousel) to jde. Operacni system je dalsi
otazkou, vseho je dost ale nic neni nejak jednoduche a kompletni, proste
to vychazi z linuxu (no flame, jen muj postreh a chapu to jako
vlastnost) ;-)
Prekladac pro PIC32 taky zrejme vychazi z gcc, ale moznost nastaveni
mapovani segmentu jsem zatim nenasel.