Tuner Onkyo - prosba

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Středa Leden 4 19:41:52 CET 2012

Pomohlo to!!!
Konecne je moje radost nezkalena :o)
Moc Vam dekuji!
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Jirka
Sent: Tuesday, January 03, 2012 9:25 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Tuner Onkyo - prosba

Pokud je muting spouštěný odchylkou z FM detektoru (což byste
pravděpodobně měl ověřit dočasným odpojením diody D801), pak by mělo být
možné tento "dotáhnout" do 0. Postup je naznačený na str. 16 manuálu až
dole. Modifikace pro postup "na koleně":

1) naladit na přesný f dostatečně silného vysílače dle displaye

2) jemně zkusit jádrem L101 nastavit na voltmetru 0

Pro jistotu si poznačte původní polohu jádra.

Vzhledem k použití PLL přitom předpokládám, že střední MF kmitočet bude
"sedět" s dostatečnou přesností. Je ale samozřejmě možné, že je závada v
PLL, nebo jinde.

Pokud to nepomůže, tak servis.

---
Jirka