[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 4 13:05:52 CET 2012

priznam se ze nevim - na webu pisou ze nedelaji nic, ale ze v tom maji
tradici :-)

SFINX, a.s. je organizace pyšnící se dlouholetou tradicí ve výrobě
smaltovaného nádobí. Od roku 2005 přestala firma vyrábět a její hlavní
činností se stal pronájem nebytových prostor (sklady, výrobní haly a
kanceláře) v areálu společnosti v Českých Budějovicích.

V CB ty fabriky byly dve - jedna za trati a pak novej areal v Novem
Vrate - jestli se to najak rozdelilo a treba v tom novem arealu neco
delaji pod nejakou jinou znackou netusim

Posledni co vim od moji tety, ktera pracovala na vzorkovne - ze posledni
vyroba byla prave to "prestizni" nadobi - prestali delat seriovku a
delali na zakazku male serie.

Radek Vicek