[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 3 21:37:32 CET 2012

Tomu říkám bastlení! V pozitivním smyslu slova samozřejmě.

Nenapadlo by mě, že ocelový plech půjde vyžehlit ;-) Nebo to není ocel?
Co jsem občas měl v ruce nějakou podobnou plechovku, tak snad vždy byla...

---
Jirka