Náhrada ISD linky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 3 19:59:51 CET 2012

Hezky "sesumarovane" jeste jste zapmel na "podvojku" kdy se da po
dvoudratu provozovat 2x POTS, ovsem vzdy jen jedna muze byt v cinnosti.
Ale jsou tam dve telefonni cisla.

Jinak jen pro doplneni  - lze na jednom paru provozovat zaroven POTS (
analog. linka) ISDN a jeste ADSL ( VDSL ) Tedy 3 nezavisle sluzby.
Pro malou firmu naprosto dostacujici, da se pri te kombinaci dosahnout i
nejaka ta sleva.