Pokusna deska pro PIC32 - bylo Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Pondělí Leden 2 09:34:09 CET 2012

No ale snizeni spolehlivosti, kdy nejaka bunka zapomene za 5 minut by
taky mohlo zkomplikovat ladeni ;-)

Jeste lepsi je AT91SAM7S256, ten ma jen 100 prepisu na nejakou fuse
ktera voli boot loader pri kazdem zavadeni programu (nebo tak neco, uz
jsem to dlouho nepouzival) tam jsem rychle napsal vlastni bootloader ;-)
Ale to jsem jeste nepouzival JTAG, tam to asi odpada.