Re: mezi zidli a klavesnici

JB asrock70 na seznam.cz
Úterý Únor 28 10:12:27 CET 2012

Podobny priklad je spise z rise snu a fantazii, mimochodem rezie by byla vetsi nez vysledny efekt, o logice toho celeho nemluve.

Pokud jde o ten Keil, zrovna jsem provedl upgrade na posledni  verzi 9.06, tak pokud chcete vedet jak moc mezi vasi asi 3.x a dnesni verzi pokrocil vyvoj prekladace, hodte nekam nejaky vzorovy projet prelozim vam ho a uvidite zda a jak hosi pracovali na prekladaci.

J.