mezi zidli a klavesnici

Úterý Únor 28 09:43:52 CET 2012

To jako opravdu? Mám tady stařičký ještě dosovský K**l pro 51 a uvažoval
jsem už mnohokrát o něčem moderním, že by spoustu věcí překládal lépe -
mimo jiné i zmíněné cykly s pointry. Ale už jsem si zvyk co a jak ten
překladač dělá, co pro něj mám jak napsat aby to přeložil jak já chci a
co je lepší si napsat v asm. Zase nepíšu tak rozsáhlé věci, aby mi to
nějak vadilo.
Anděl