Multiplatform App w Java a .dll

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 27 22:14:00 CET 2012

Jiný svět.

Ojednavatel dodává OS pro cílově zařízení překládaný primárně v linuxu
(pod win s podporou cygwinu. brr.) a aplikaci kterou se to nahrává
windows only java.

Aplikační SW, který se nahrává do cílověho zařízení děláte vy.

Dupat si můžete, ale jen u sebe na dvorku, jinak tančit jak zákazník
píská :-)

nebo z kola ven :-)

Ale děkuji za pozitivní reference, potěší.

ced