FTP klient

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 27 14:20:49 CET 2012

žeby bylo třeba pasivní spojení a řádkový udělal aktivní?

----- Původní zpráva -----
Od: "murphy 256" <murphy256 na seznam.cz>

Marně tu bojuji s FTP klientem, kdy potřebuji kvůli neznalostem obsluhy
používat dávkový soubor. Našel jsem několik klientů, kteří podporují
příkazovou řádku. Ani u jednoho jsem nepochodil. Klasický okýnkový klient
funguje jakýkoliv.

Přihlášení na ftp server proběhne v pohodě. Skončí to vždy před samotným
odesláním souboru. Když jsem se díval na okýnkovýho klienta a vysledoval
přesně jaké parametry nastavuje, tak přesně ty samé jsem dal do dávky a
nejde to, skončí to na tom samém. Zkusil jsem i jednotlivé příkazy zadávat
postupně a jakmile dám příkaz na přenos souboru, tak to skončí v chybě.

Nesetkal jste se s tím někdo?