FTP klient

murphy 256 murphy256 na seznam.cz
Pondělí Únor 27 14:17:15 CET 2012

Zdravím Vás.
Marně tu bojuji s FTP klientem, kdy potřebuji kvůli neznalostem obsluhy používat dávkový soubor. Našel jsem několik klientů, kteří podporují příkazovou řádku. Ani u jednoho jsem nepochodil. Klasický okýnkový klient funguje jakýkoliv.

Přihlášení na ftp server proběhne v pohodě. Skončí to vždy před samotným odesláním souboru. Když jsem se díval na okýnkovýho klienta a vysledoval přesně jaké parametry nastavuje, tak přesně ty samé jsem dal do dávky a nejde to, skončí to na tom samém. Zkusil jsem i jednotlivé příkazy zadávat postupně a jakmile dám příkaz na přenos souboru, tak to skončí v chybě.

Nesetkal jste se s tím někdo?

Martin