mezi zidli a klavesnici

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Únor 26 22:45:41 CET 2012

Jen poznamka - pouzivam Pascal for PIC od MikroE.com, ted jsem v tom pro
kolegu psal nejake modelarske blikatko (nedavno jsem se tu ptal na rozdil
mezi PIC rady C a F, takze tam to skoncilo tak, ze jsem koupil procesory
uplne jine rady a napsal jsem to sam), odladil jsem to. A pak jsem si rekl,
ze kdyz je ta nova doba, ze bych se mel taky konecne naucit pouzivat to C -
tak jsem si stahnul od stejneho vyrobce C for PIC, kod z Pascalu do C
prepsal (takove "drevene" ANSI C, v podstate jen Pascal s jinou syntaxi, i
tak se da psat).

Pote, co mi kompilator postupne odhalil asi tak tricet chyb na stovce radku
(holt mirne jina syntaxe, uz jen rozdil  := vs = nadela spoustu radosti),
tak na mne ve vysledku (pri stejne nastavenych kompilatorech stejneho
vyrobce) vypadl kod asi o ctvrtinu mensi. Coz o to, chodi to skvele, ale
neseje to :)

Tak jsem to C zase zavrel a sel delat neco rozumnejsiho, ale casem se k tomu
urcite vratim - jsem zvedavy, co se mi kde nepovedlo, projedu to podle asm a
uvidime, predpokladam, ze to na mne nekde vykoukne - a ze to bude podobny
pripad, kdy je programator debil a kompilator idiot :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 26, 2012 9:14 PM
Subject: Re: mezi zidli a klavesnici

No jenze o tom to samozrejme neni.

To je prave o tom, ze je jasne urceno KDE radek konci - neni mozne o tom
NIJAK spekulovat.

Tohle ja prave mam rad na Pascalu - sice toho mozna napisu vic, ale kdyz
si spocitate produktivitu napsanych radku/h zvlast ve srovnani s tim
kolik nad celym projektem stravite casu tak je to naprosto zanedbatelne.

A netyka se to jen koncu radek.

S pozdravem
Radek Vicek