mezi zidli a klavesnici

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 26 21:14:42 CET 2012

No jenze o tom to samozrejme neni.

To je prave o tom, ze je jasne urceno KDE radek konci - neni mozne o tom
NIJAK spekulovat.

Tohle ja prave mam rad na Pascalu - sice toho mozna napisu vic, ale kdyz
si spocitate produktivitu napsanych radku/h zvlast ve srovnani s tim
kolik nad celym projektem stravite casu tak je to naprosto zanedbatelne.

A netyka se to jen koncu radek.

S pozdravem
Radek Vicek