Tecsun PL-660

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 26 12:39:43 CET 2012

 26.2.2012, 12:33:54

IMHO, v tomto pripade nejsou obavy prilis na miste. Pokud je zde
uvedene zapojeni spravne, pak
1) jedna se JFET ktery je mnohem odolnejsi nez MOSFET, napr. vami
zmineny KF521. JFETy nap BF245C se bezne prodavaji bez specialnich
opatreni.
2) Vstup je pres R41 a L 20uH propojen na +UC, coz znacne omezuje
moznost vzniku jakehokoliv nebezpecneho prepeti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz