Tecsun PL-660

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Únor 26 12:09:03 CET 2012

Ahoj,

> pri prepojovani chovat tak, aby mi ten FET neumrel pod rukama, tedy jako
> prvni krok ten vstup uzemnit (a po dokonceni praci zase odzemnit,
> samozrejme, ale to uz bude mit chraneny vstup).

	No je videt ze uz patrim mezi pametniky :-). Prvni FETy, imho KF521 ?? Tesla
dodavala vcetne zkratospojky mezi vyvody. Ta se odstranovala az po osazeni do
obvodu, kde mely jeji funkci prevzit soucastky v zapojeni.
	A plati to dodnes, proto neni vhodne na nektere veci brat trafopajku
(generuje ne zrovna male magneticke pole a vhodna smycka na plosnaku jako
druha pulka transformatoru umi svoje) a proc se vyplati obcas prozkratovat
cast obvodu pri oprave a proc se osazene desky bali do antistatickych obalu s
definovanym odporem (cti ne vetsim nez) povrchu.
	U tehle "prijimacich" FETu nejde mnohdy jen o totalku, dost casto se daji
jejich vlasnosti v podstate "krivym pohledem" vylepsit v parametrech jako
sumove cislo atd. Ma to i svoji logiku, kazda ochrana generuje nezadouci
sum..., snizuje vstupni impedance, zvysuje vstupni kapacitu,....

	Radek (benedikt2hw.cz)