Zajimava deska na domaci server

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 23 21:58:47 CET 2012

S tím souhlasím, kromě rychlosti bývá dost zásadní rozdíl i ve
spolehlivosti. Ale doma dělám tak co dva roky upgrade a to ta deska obvykle
vydrží. Výkon mě až tak netrápí, s tím jsem smířen. Cíl je minimální
hlučnost a spotřeba s rozumným výkonem. To splňoval i ten Atom, ale Zacate
je přece jenom o trochu lepší, především pak ty SATA porty, co mně dost
chyběly a může se hodit i eSATA na zálohování.
Bohužel sehnat rozumnou serverovou desku na doma je docela problém. A když
už se něco najde, tak obvykle odradí cena... :)