Dnesni PC - maly prikon a slusny vykon?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 23 21:28:01 CET 2012

No to je ale zase o spotrebe - pokud ma jeden RE disk spotrebu jako
celej MB tak je to dost nanic - zvlast pokud v serveru jedou treba 4ks.

Kdyz to vezmu kolem a kolem tak mi od roku 2004 zatim neodesel ani jeden
disk od WD.

Zrejme to asi bude take dost o instalaci a provoznich podminkach.

S pozdravem
Radek Vicek