Re: Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 23 15:58:16 CET 2012

On Thu, 23 Feb 2012, JB wrote:

> Pro zde probirane zarizeni to je porad moc velke, ale jinak me to zaujalo a
> jeden modulek jsem si na hrani objednal.
> http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/500000-524999/502374-da-01-en-RADAR_SENSOR_RSM_3650.pdf
>
> Nemate nahodou predstavu jak je to u techto hracek s rychlosti najeti a
> ustaleni, zajimalo by me zda to nemuze jet v pulsnim modu treba se stridou
> 1:10 z duvodu uspory energie, 30mA neni moc, ale i tak.

U toho co nabizi Flajzar (HB410) pisou settling time 6us , min pulse
width 10us a repetition frequency 2kHz . Ten Flajzaruv modul je na 9.3GHz
zatimco Conrad na 24GHz ale rekl bych ze to bude podobna technologie
takze i ty casy by mohly byt podobne.