Re: Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 15:35:26 CET 2012

Pro zde probirane zarizeni to je porad moc velke, ale jinak me to zaujalo a jeden modulek jsem si na hrani objednal.
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/500000-524999/502374-da-01-en-RADAR_SENSOR_RSM_3650.pdf

Nemate nahodou predstavu jak je to u techto hracek s rychlosti najeti a ustaleni, zajimalo by me zda to nemuze jet v pulsnim modu treba se stridou 1:10 z duvodu uspory energie, 30mA neni moc, ale i tak.

J.