Kde koupit konektory pro K termoclanky do DPS?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 22 18:47:41 CET 2012

 22.2.2012, 18:36:01

Napr. je mozne, mit zes. i ADC bipolarni, takze zadny posun neni
potreba, prepocet udela az MCU, ale uznavam ze tu muze byt v
nekterych pripadech zbytecna komplikace a hlavne to dneska neni in.
Takze posun na vstupu OZ. OK a o kolik to potrebujete posunout ?
O 5 V ? To asi ne. Potrebujete posun v radech mV. Referenci o takovem
napeti asi nemate. Takze si tech par mV vyrobite delicem treba z 5V.
Ve stejnem pomeru, v jakem se zmensi jm. napeti, zmensi se i teplotni
driftr.
Jinak receno, na vstupu mate 5V 100ppm/st C, na vystupu treba 1mV
100ppm/st. C (posun zpusobeny delicem, pro jednoduchost neuvazuji).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz