Re: Kde koupit konektory pro K termoclanky do DPS?

JB asrock70 na seznam.cz
Středa Únor 22 17:57:48 CET 2012

Ja myslim ze ne :-)
Tedy minimalne pokud se bavime o zapojeni s jednim zesilovacem a ADC.
Priklad.
Termoclanek 1C , napeti 39uV, privedeme na ZeroDrift RR single supply OZ a zesilime 200x mame 7,8mV a jedinou chybou je chyba vlozena OZ, dnes neni problem pouzit OZ s vstupni nesymetrii 1uV a teplotnim driftem v radu jednotek nV.
Dalsi zpracovani nechame na ADC a teprve tady do hry vstupuje nejaka reference a i kdyz bude plavat o placnu 1mV bude to jiz mV vuci 200x zesilenemu signalu z termoclanku.
Pokud V ref pritahneme na zesilovac a pouzijeme ho i jako level shiter rekl bych ze se bude chyba nasobit a tudiz potrebujeme referenci presnejsi .Receno takto z hlavy, mozna placam a mel bych si to nakreslit.

J.