Kde koupit konektory pro K termoclanky do DPS?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Únor 22 14:35:50 CET 2012

Dobrý den,

zkuste ještě www.newport.cz, tam by měli mít "klasické" termočlánkové
konektory také. Ovšem netuším za jakou cenu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of JB
Sent: Wednesday, February 22, 2012 1:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kde koupit konektory pro K termoclanky do DPS?

Prohledl jsme vse co me napadlo a konektory na K termoclanky do DPS jsem
nasel jen u Omegy a to s min odberem 100ks, ceny posudte sami
http://www.omegaeng.cz/ppt/pptsc.asp?ref=PCC-OST-SMP&Nav=temg11
Budu muset pouzit panelový konektor, neco jako
http://www.labfacility.co.uk/thermocouple-connectors-panel.html
Mam vsak problem s kompenzaci studeneho konce pri tomto usporadani.
Panelovy konektor je vlastne studenym koncem termoclanku, vede od nej jiz
jen merici medeny drat , ale neni mi jasne jak se kompenzuje teplota
konektoru , kdyz nema ani plochu pro pridelani teplotniho cidla pro mereni
jeho teploty.
Jak se to resi v profi aplikacich, meri se teplota panelu nebo jak?

Pro muj ucel to neni dulezite, ale neda mi se nezeptat, jak se resi mereni
termoclanku pokud chci merit i zaporne teploty?
Jde mi o reseni analogove casti zpracovavajici signal z K clanku, to ze se
po prepocet pouzivaji jine koeficienty v polynomu vim. Nasnade je posunuti
napeti na zesilovaci tak aby i pro zaporne napeti na K clanku daval kladny
vystup, ale kdyz zvazime, ze zmena napeti na K clanku je 41uV/C vyzadovalo
by toto reseni velice drahou a precizni napetovou referenci.
Jak to resi profi meraky?

J.