Re: Kde koupit konektory pro K termoclanky do DPS?

JB asrock70 na seznam.cz
Středa Únor 22 13:03:05 CET 2012

Prohledl jsme vse co me napadlo a konektory na K termoclanky do DPS jsem nasel jen u Omegy a to s min odberem 100ks, ceny posudte sami http://www.omegaeng.cz/ppt/pptsc.asp?ref=PCC-OST-SMP&Nav=temg11
Budu muset pouzit panelový konektor, neco jako http://www.labfacility.co.uk/thermocouple-connectors-panel.html
Mam vsak problem s kompenzaci studeneho konce pri tomto usporadani.
Panelovy konektor je vlastne studenym koncem termoclanku, vede od nej jiz jen merici medeny drat , ale neni mi jasne jak se kompenzuje teplota konektoru , kdyz nema ani plochu pro pridelani teplotniho cidla pro mereni jeho teploty.
Jak se to resi v profi aplikacich, meri se teplota panelu nebo jak?

Pro muj ucel to neni dulezite, ale neda mi se nezeptat, jak se resi mereni termoclanku pokud chci merit i zaporne teploty?
Jde mi o reseni analogove casti zpracovavajici signal z K clanku, to ze se po prepocet pouzivaji jine koeficienty v polynomu vim. Nasnade je posunuti napeti na zesilovaci tak aby i pro zaporne napeti na K clanku daval kladny vystup, ale kdyz zvazime, ze zmena napeti na K clanku je 41uV/C vyzadovalo by toto reseni velice drahou a precizni napetovou referenci.
Jak to resi profi meraky?

J.