Re: wetting current

Honza hwkonf na seznam.cz
Středa Únor 22 14:11:04 CET 2012

Problem je ten, ze u vykonoveho prvku se pomocny kontakt (stale pomerne vykonovy pouziva pro zpetne cteni) a protoze je to na vetsim napeti nechce se mi cteci proud prilis zvysovat. Na druhou stranu si nechci pridelavat zbytene problemy do budoucna.

Takze otazka zni jestli pri vyssim napeti (a 100V mi prijde jako vyssi napeti) muzu jit s proudem dolu, tak aby zustal zachovany konstantni minimalni vykon.

H.