Dlouhe rozsveceni zarivek

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 22 14:01:32 CET 2012

Hmm to je IMHO blbost - sice tu tramvaje nemame, ale kdyz jsem byl v
Plzni na skole tak ty stare tramvaje (snad T3?) blikaly ostoset na
ruznych rozdvojkach trolejich

Podle me to bezelo primo z trolejoveho napeti a nebo to minimalne z toho
bylo odvozene...

Hmm vidim ze to ted napsal p.Troller detailne driv nez ja

Radek Vicek