MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Únor 20 09:40:04 CET 2012

Zařízení bude víceméně jen řídit I2C na základě RTC a musí být
uživatelsky programovatelné(upgradovatelné) z PC. Maximální prioritou je
minimální cena. Díval jsem se zatím na stránky Atmelu a Microchipu, ale
jak vyhledat všechny obvody splňující RTC+I2C+selfprogramming jsem
nenašel. Než to celé začnu ohýbat pomocí Guglu abych se později na celou
věc asi ....  , radši se zeptám zkušenějších :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek