MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Pondělí Únor 20 09:15:15 CET 2012

Jsou MCU ktere RTC primo obsahuji, tucim treba nektere ARM STM, ATXMEGA,
u PICu se taky snad neco najde.... A primo i pripojeni a management
kolem baterky. Bootloader se da vetsinou stahnout, nektere procesory jej
maji i zabudovany (ted nevim ktere) i kdyz ja je radsi delam podle sebe.
Pro vyvoj je stejne lepsi koupit za nejakych par stovek interface JTAG s
podporou ladeni. Projekty se daji najit ruzne ale zalezi na tom, co to
ma vlastne delat za funkci...