Gelovky 12V - zrejme slusne

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 19 19:58:09 CET 2012

Proboha pane Jirko,

napsal jsem jen tip na zrejme slusne baterie za prijatelne prachy - nic vic.

Kolem baterek se jako modelar take motam dost dlouho. Nevidel jsem nikdy
gelovku co by nezasulfatovala po delsi dobe v podvybitem stavu -
nevydrzi to ani normalni Pb baterie, ktera je rozhodne odolnejsi nez
gelovky. O tom kolik tydnu to ktera jeste vydrzi a kdy uz nehodlam
polemizovat.

Pokud tri baterky stare 8 let, co nekolik let z toho lezely ve skrini,
maji napeti, projdou testem v UPSce po zapnuti (take jsem nikde nepsal,
ze to je test kapacity, UPSka kontroluje Ri) a vykazuji pomerne shodne
nabijeci prubehy, tak to svedci zrejme o tom, ze se nejedna o typickou
pultovou produkci.

Mam tady mnohem mladsi baterky, ke kterym jsem se choval slusne a jsou
po smrti.

S pozdravem
Radek Vicek