Gelovky 12V - zrejme slusne

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 19 13:55:37 CET 2012

Pokud zmerite bezne prodavane gelovky (ktere byly v provozu a odlozeny
na nejakou dobu) tak vetsinu z nich muzete rovnou vyhodit - jen tim, ze
jim zmerite napeti a nedomerite se.

Vzal jsem dve, co jsem dopsal prvni mail, a pichnul je na 13.8V a
nastavil omezeni 0.9A - po 1.5h obe plynule vylezly na 13.8V a ted
vyklesava proud - momentalne jedna bere 0.28A a druha 0.22A.

U bezne produkce je totalni smrt po 5 letech.

S pozdravem
Radek Vicek