Holograficky fotak

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 14 09:42:48 CET 2012

 14.2.2012, 9:34:07

Ja bych to videl spise opacne. Ve vedecke ci jinak ucelove
fotografiji, je dulezite aby objekt zajmu byl ostry, zda je ostre nebo
umelecky rozmazane to ostatni je suma-fuk. To jenom krasodusi se
rozplyvaji nad dokonalosto bokehu (nebo jak se tomu rika).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz