Holograficky fotak

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 14 09:23:03 CET 2012

Ono to neni uplne totozne. Je to zalozene na matici cocek pred snimacem a silnem DSP postprocesingu ziskaneho obrazu. Kazdopadne hotove obrazky jsou i pres nizke rozliseni impozantni.
http://www.dpreview.com/news/2011/6/22/lytroplenopticcamera (klikanim v obrazku preostrujete)

Ale myslim, ze je to v oblasti normalni fotografie tak trochu rychla modni vlna ala Polaroid (nemyslim tim ruzne vedecke a technicke ucely, kde si to sve opravnene misto urcite najde).

Jakub Serych