OT: Zamestnani a svedomi (bylo: Re: mobilni operatori //)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 10 14:17:04 CET 2012

On Fri, 10 Feb 2012, Pavel Kadečka wrote:

> Co je špatného na práci v tabákovém průmyslu? Že kouření škodí zdraví?
> Pracovat v pivovaru je OK? Pěstovat vinnou révu je OK? Vyrábět auta je
> OK? Nakonec i ta práce za počítačem zřejmě není nic zdraví
> prospěšného, je špatné prodávat počítače?

> Tohle je demagogie. Telefonista při svojí práci nikoho nezabíjí a
> vlastně nikomu neškodí. Nabízí nějaký produkt, je to jenom jiná forma
> reklamy, stačí říct "nemám zájem a už mi nevolejte" a máte od něj

Taky nevidim nic spatneho na praci v tabacce nebo pivovaru, ale
u telefonistu uz si tim nejsem tak jisty. Pivovarnici ani tabacnici
Vas neobtezuji a neobiraji o cas, je na Vas jestli si to nekam zajdete
koupit nebo ne. Ale telefonni nabizeci jsou (nekteri) na urovni svedku
jehovovych - proste dost neodbytni zrouti Vaseho casu.