OT: Zamestnani a svedomi (bylo: Re: mobilni operatori //)

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Únor 10 14:10:58 CET 2012

> Tohle je demagogie. Telefonista při svojí práci nikoho nezabíjí a
> vlastně nikomu neškodí. Nabízí nějaký produkt, je to jenom jiná forma
> reklamy, stačí říct "nemám zájem a už mi nevolejte" a máte od něj
> pokoj. To například agentovi STB říct nešlo, resp. asi šlo, ale nebylo
> by to nic platné :-/

Už to tu sice zaznělo trochu jinak, ale primárně pouze poskytuje (zcela
zbytečnou) službu. Pokud by provider chtěl nové zákazníky, udělá super
cenu, na kterou se nedá říct ne a pošle to písemně rovnou i se smlouvou.
Vzhledem k tomu, že každý z providerů je vybaven IS a obálkovacími
systémy, náklady budou ve výši počtu zákazníků a poštovného. Když však
můžou slevnit lepším tarifem, proč tedy radši neslevní ten aktuální?

Místo toho tu vznikne virtuální poskytovatel, o čemž třeba v případě
těch callcenter ani nevíte, který dostane balíček lepších cen, ale musí
zase naplnit limity, takže za to, co ušetří vlastně najme telefonisty a
nabírá zákazníky. Čili místo toho, aby tu byl vztah
poskytovatel-zákazník, je tam ještě mezistupeň, kterého ze svých peněz
musíte tak jak tak zaplatit.

Nevím proč to tak je, ale všimli jste si třeba, kolik je u nás
velko/malo obchodů s elektrem?

Všichni tihle pouze poskytují službu a parazitují na obchodních vztazích
druhých a mě zajímá, kolik procent populace takové "služby" mohou
uživit, než se ten systém celý zhroutí.

Ve zkratce - telefonista, pojišťovák, a policajt (tedy s omezením na
měšťáky) si moji úctu a respekt nezaslouží.

TV