Invertor pro rizeni motoru

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 10 13:28:23 CET 2012

Mám tu na repasi jeden starší 1kW měnič od CT, ten to umí (prostě se mu
jedním vstupem nastaví příslušné otáčky, druhým směr a třetím "enable"
motor třeba odpochoduje na druhý konec místnosti ;-)).

Obávám se ale, že s postupem politické korektnosti, "bezpečnosti" a
nejrůznějších "inteligencí" taková funkce bude problém. Rád bych se mýlil...

S tím, co je momentálně jako nové na trhu, moc zkušenosti nemám.

---
Jirka